ΤΟ Ε/Γ PIERO FOSCARI ΤΗΣ ΙΤΑΛΙΚΗΣ ΑΚΤΟΠΛΟΪΑΣ


TO E/Γ PIERO FOSCARI

Έτος κατασκευής: 1928

Διεθνές Διακριτικό Σήμα: ICCA

Νηολόγιο : Βενετίας

Νο Νηολογίου: 128

Μήκος μεταξύ καθέτων: 94,5 m

Ύψος από τη γραμμή βάσης: 7,30

Mηχανή: 2 κινητήρες Fiat των 4.200 hp

Έλικες: 2

Κατανάλωση: 13,2 τόνων

Μέγιστη Ταχύτητα: 14,5 κόμβων

Καθαρή χωρητικότητα: 1.934 τόνοι

Νεκρό βάρος: 2.675 τόνοι

Μέγιστος αριθμός επιβατών σε καμπίνες: 125

Χρησιμοποιήθηκε στη γραμμή Νο 48 της Ιταλικής ακτοπλοΐας : Γένοβα – Νάπολη – Πειραιάς – Ρόδος – Αλεξάνδρεια.

Το 1938 χρησιμοποιείται στη γραμμή Νο 51 της Ιταλικής ακτοπλοΐας: ιδία με την 48 με προσθήκη των λιμανιών Ανζίτσι – Βενετία – Γένοβα.

Από τις 23 Αυγούστου 1940 είχε επιταχθεί από το Υπουργείο Ναυτιλίας και χρησιμοποιούνταν για την τροποποιημένη γραμμή Νο 44 : Μπρίντιζι – Αυλώνα- Δυρράχιο – Μπρίντιζι.

Στις 15 Ιανουαρίου 1941, επεστράφη στην πλοιοκτήτρια εταιρεία και την ίδια ημερομηνία ναυλώθηκε από το Υπουργείο Πολέμου.

Στις 31 Μαρτίου 1941 το πλοίο ήταν ναυλωμένο από το Υπουργείο Εξωτερικών. Στις 6 Απριλίου 1941 ναυλώθηκε από το Υπουργείο Συγκοινωνιών και από τις 24 Απριλίου ως τις 5 Μαΐου τέθηκε στη διάθεση της Στρατιωτικής αρχής και μετακόμισε στη Βενετία.

Στις 5 Ιουλίου του 1941 ήταν επιταγμένο από το Βασιλικό Ναυτικό και εκτελούσε βοηθητικές μεταφορές.

Στις 11.30 της 8 Σεπτεμβρίου 1943, απέπλευσε από τη Γένοβα για το Πιομπίνο. Στις 13.30 της 9 Σεπτεμβρίου 1943 ενώ βρισκόταν στο Ακρωτήριο Καστίγκλιο του Λιβόρνο δέχεται επίθεση από τρία Γερμανικά περιπολικά, που λόγο κακής ορατότητας, δεν αναγνώρισαν την Ιταλική σημαία και άρχισαν να βάλουν με τα πυροβόλα τους εναντίον του. Το πλοίο παρόλο που επλήγη σοβαρά ανταπέδωσε τα πυρά με το πυροβόλο του και έτρεψε σε φυγή τα περιπολικά. Η εισροή υδάτων όμως ήταν μεγάλη και το πλοίο άρχισε να παίρνει μεγάλη κλίση, αναγκάζοντας το πλοίαρχό του να το προσαράξει. Τελικά βυθίστηκε.

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s