Ο ΝΕΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙΑΣ ΤΗΣ OLYMPIC AIR (ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ)


A6Με συμμαχίες που εξασφαλίζουν πλήρη κάλυψη των υπερατλαντικών προορισμών της παλαιάς Ο.Α., αλλά και ένα ευρύτατο δίκτυο στο εσωτερικό και τα Βαλκάνια, η Olympic Air, ιδιοκτησίας της MIG, ξεκινά την 1η Οκτωβρίου τα δρομολόγιά της.

Τα χαρακτηριστικά της νέας εταιρείας είναι ο στόλος των 32 καινούργιων αεροσκαφών, επένδυση που ξεπερνά το 1,1 δισ. δολ., αλλά και ο αριθμός των εργαζομένων που αγγίζει τα 5.000 άτομα.

Τη στρατηγική συνεργασία της Olympic Air με τις Delta Airlines, Air France -KLM, Etihad Airways και Cyprus Airways ανακοίνωσε στο πλαίσιο συνέντευξης Τύπου ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Αντώνης Συμιγδαλάς.

Συγκεκριμένα, η Ο.Α. βρίσκεται ακόμη στο στάδιο τελικής επεξεργασίας για συνεργασία με την Air France, προκειμένου να εκτελεί πτήσεις κοινού κωδικού τόσο μεταξύ Ελλάδας και Γαλλίας όσο και για τις πτήσεις προς Μόντρεαλ του Καναδά, από το Μάρτιο του 2010.

Παράλληλα, ολοκληρώνεται η διασφάλιση πτήσεων κοινού κωδικού με την KLM για την εκμετάλλευση δρομολογίων Ελλάδας – Ολλανδίας, καθώς και των δρομολογίων προς το Τορόντο, επίσης από το Μάρτιο του 2010.

BGENOPOULOSΚατά τη διάρκεια της παρουσίασης ιδιαίτερη σημασία απέδωσε ο πρόεδρος της MIG, Ανδρέας Βγενόπουλος, στο γεγονός ότι οι πτήσεις προς προορισμούς που υπάρχουν κέντρα ομογενών θα γίνονται με ελληνόφωνο πλήρωμα καμπίνας.

Επίσης, στον τομέα πάντα των συνεργασιών η νέα Ο.Α. προγραμματίζει πτήσεις κοινού κωδικού με την Etihad Airways προκειμένου να καλύψει πτήσεις προς Αbu Dabhi και προς Ν. Αφρική, Αυστραλία, Νοτιοανατολική Ασία, Κίνα και Ιαπωνία.

Θα πρέπει να σημειωθεί, ότι η Ο.Α. επεξεργάζεται ένα ιδιαίτερο πλαίσιο εμπορικής συνεργασίας με την Delta Airline, Air France – KLM, με την προοπτική να ενταχθεί στη μεγάλη συμμαχία της Skyteam.

Στόλος-δρομολόγια

Ο στόλος της Olympic Air θα αποτελείται σύμφωνα με τον ισχύοντα προγραμματισμό από 32 αεροσκάφη από τα οποία τα δεκαέξι είναι Airbus 319 και 320, δέκα Bombardier Q400, πέντε Bombardier Dash 100 και ένα ATR – 42. Ηδη, από την 1η Οκτωβρίου θα είναι διαθέσιμα 21 συνολικά αεροσκάφη, τα οποία θα γίνουν 25 από την 1η Νοεμβρίου και στη συνέχεια θα προστεθούν τα υπόλοιπα. Συνολικά η επένδυση της εταιρείας σε αεροσκάφη και ανταλλακτικά αναμένεται να φθάσει σε 1,1 δισ. δολ.

Η Olympic Air θα καλύπτει τα δρομολόγια εσωτερικού πετώντας από και προς Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Καβάλα, Αλεξ/πολη, Λήμνο, Μυτιλήνη, Χίο, Σάμο, Κω, Ρόδο, Σύρο, Μύκονο, Σαντορίνη, Ηράκλειο, Χανιά, Κεφαλονιά, Ζάκυνθο, Πρέβεζα, Ιωάννινα, Κέρκυρα. Επίσης έχει προσφερθεί να καλύψει το σύνολο των άγονων γραμμών για Σκύρο, Σκιάθο, Ικαρία, Κάλυμνο, Λέρο, Αστυπάλαια, Καστελόριζο, Κάσο, Σητεία, Πάρο, Νάξο, Μήλο, Κύθηρα και Καλαμάτα.

Οσον αφορά το εξωτερικό η εταιρεία είναι έτοιμη να πραγματοποιεί πτήσεις προς Λονδίνο, Παρίσι, Βρυξέλλες, Αμστερνταμ, Βελιγράδι, Βουκουρέστι, Βιέννη, Μιλάνο, Ρώμη, Κωv/πoλη, Λάρνακα, Βηρυτό, Κάιρο, Αλεξάνδρεια, Σόφια, Τίρανα, Τελ Αβίβ.

Ακόμη, όπως ανακοινώθηκε, η νέα εταιρεία θα επιβραβεύσει με μίλια τους επιβάτες της παλαιάς Ολυμπιακής που συμμετείχαν στο πρόγραμμα Icarus. Το πρόγραμμα επιβράβευσης τακτικών επιβατών της Olympic Air, το Travelair Club θα προσφέρει μίλια και στους τακτικούς επιβάτες της παλαιάς Ολυμπιακής.

Ο κ. Α. Βγενόπουλος

Παρουσιάζοντας τα επιχειρηματικά σχέδια της νέας εταιρείας, ο πρόεδρος της MIG, Ανδρέας Βγενόπουλος, αφού ευχαρίστησε την ομάδα που ανέλαβε το «στήσιμό» της σε χρόνο-ρεκόρ, όπως είπε χαρακτηριστικά, άφησε σαφείς αιχμές κατά της ανταγωνίστριας εταιρείας, Aegean Airlines
[AGNr.AT] .

Σύνθημα των διαφημιστικών σποτ είναι «Η Ελλάδα ψηλά» και ο κ. Βγενόπουλος δεσμεύτηκε ότι η νέα εταιρεία θα προσφέρει εξαιρετικές υπηρεσίες, θα είναι άκρως ανταγωνιστική και θα εκτελεί το 65% του προγράμματος των πτήσεων που είχε η παλαιά Ολυμπιακή, σύμφωνα με τις επιταγές της Ε.Ε. Ο πρόεδρος της MIG τόνισε ότι η εταιρεία είναι έτοιμη να εξυπηρετήσει τις άγονες γραμμές.

Σήμερα έχουν προσληφθεί 5.000 άτομα τα οποία κατανέμονται στις τρεις εταιρείες που αποτελούν τον όμιλο: την εταιρεία πτητικού έργου Olympic Air, την εταιρεία επίγειας εξυπηρέτησης Olympic Handling και την τεχνική βάση Olympic Engineering.

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s