ΑΥΞΗΘΗΚΑΝ ΚΑΤΑ 18% ΟΙ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ


Κατά το έτος 2008, παρουσίασαν αύξηση κατά 18% οι καταγγελίες ταξιδιωτών-επιβατών σε βάρος αεροπορικών εταιρειών που παραβίασαν τους κοινοτικούς κανονισμούς σχετικά με τα δικαιώματα του επιβάτη, αδικαιολόγητη ματαίωση ή καθυστέρηση πτήσεως , άρνηση επιβίβασης λόγω υπερκράτησης (overbooking) και απώλεια ή φθορά αποσκευών.
όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ), το αρμόδιο γραφείο δέχθηκε τον περασμένο χρόνο 644 καταγγελίες, εκ των οποίων οι 451 αφορούν ακυρώσεις, καθυστερήσεις πτήσεων ή αρνήσεις επιβίβασης και οι υπόλοιπες απώλεια ή φθορά αποσκευών. Σύμφωνα με την ανακοίνωση, οι εξειδικευμένοι υπάλληλοι της ΥΠΑ έχουν είδη δώσει λύση υπέρ του επιβάτη σε 490 περιπτώσεις, δηλαδή 76%, ενώ οι υπόλοιπες βρίσκονται στο στάδιο της τελικής λύσεις. Σε 7 εταιρείες που δεν συμμορφώθηκαν επιβλήθηκαν πρόστιμα.
Η ΥΠΑ, με σύνθημα καλεί τους ταξιδιώτες που υφίστανται ταλαιπωρία να προσφεύγουν στο αρμόδιο γραφείο (τηλ. 2108916150), καθώς και στους κατά τόπους αερολιμενάρχες σε όλα τα αεροδρόμια της χώρας.

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s